YouTube pregateste noi tipuri de reclame
Platforma video detinuta de Google pregateste doua noi tipuri de anunturi care vor fi afisate utilizatorilor care o acceseaza de pe televizoare.
In primul rand, va fi implementata o reclama de 30 de secunde care nu poate fi sarita. Utilizatorul va avea o singura optiune daca nu vrea sa astepte sa treaca cele 30 de secunde - sa renunte pur si simplu sa mai urmareasca clipul respectiv.
Acest tip de reclama va rula in cazul celor mai populare filmari, spun oamenii de advertising de la YouTube, fara sa explice ce inseamna asta in cifre concrete, noteaza news.ro.
Un alt nou tip de reclama va fi afisat, tot pe televizoare, atunci cand utilizatorul intrerupe redarea. Aceiasi reprezentanti ai companiei numesc aceasta reclama Pause Experiences.
Noile reclame sunt anuntate la putin timp dupa ce YouTube a inceput sa testeze un sistem de blocare a instrumentelor care la randul lor blocheaza reclamele. Acesta nu permite vizionarea celor care folosesc extensii adblock, dandu-le de ales intre dezactivarea extensiei si abonarea la Premium.
Cu aceeasi ocazie, YouTube a anuntat ca a trecut de 150 de milioane de utilizatori unici in Statele Unite in decembrie 2022.