X, fostul Twitter va avea doua noi niveluri de abonamente
X, fostul Twitter, va lansa doua noi niveluri de abonamente pentru utilizatori, a declarat proprietarul sau, Elon Musk, transmite CNBC.
Un nivel va fi ”cost mai mic cu toate functiile, dar nu fara reduceri de reclame”, in timp ce celalalt va fi ”mai scump, dar fara reclame”, a spus Musk.
In aceasta saptamana, X a anuntat ca va incepe un test care percepe utilizatorilor 1 dolar pe an in Noua Zeelanda si Filipine, pentru ”a posta si interactiona cu alte postari”.
X a spus ca testul face parte dintr-un program conceput pentru a combate spam-ul si activitatea bot-urilor. Cei care renunta vor putea citi doar postarile.
Nu este clar daca abonamentul anual de 1 dolar este unul dintre cele doua noi niveluri de abonament la care se refera Musk.
Compania de social media are deja un serviciu de abonament de 8 dolari pe luna numit X Premium.
Utilizatorii care s-au inscris la acest abonament pot obtine bifa albastra pe contul lor, ceea ce inseamna ca a fost verificat si are alte functii, cum ar fi posibilitatea de a edita o postare.
De cand a preluat Twitter in octombrie 2022 si a schimbat brandul in X, Musk a facut schimbari radicale, inclusiv reduceri ale echipelor de incredere si de siguranta si eliminarea bifei albastre din conturile care nu platesc.
Bifa albastra a ajutat utilizatorii sa identifice conturile autentice apartinand unor persoane publice.
Musk a restabilit, de asemenea, conturile interzise anterior pe platforma.
Aceste schimbari i-au speriat pe agentii de publicitate. In iulie, Musk a spus ca fluxul de numerar al X ramane negativ din cauza unei scaderi de aproape 50% a veniturilor din publicitate, cuplata cu ”datorii mari”.
Noile abonamente ar putea fi o incercare de a imbunatati finantele companiei si de a deschide noi fluxuri de venituri.
X se confrunta cu provocari din partea servicii de socializare mai putin mature, cum ar fi Threads si Bluesky, noteaza news.ro.