2022-12-20 06:57:10

Twitter va avea un abonament destinat companiilor


Twitter continua sa lucreze la monetizarea pe baza de abonamente, din care va face parte si o subscriptie pe care Musk vrea sa o vanda companiilor.


Numit Blue for Business, acest abonament va permite companiilor sa se diferentieze printr-o bifa speciala si o imagine de profil patrata.


In plus, vor putea fi identificati in acest fel si angajatii companiilor. De exemplu, angajatii Twitter vor avea in dreptul numelui de utilizator logo-ul companiei, cu pasarea alba pe fundal albastru.


Compania nu a oferit si alte informatii despre facilitatile si modul in care Blue for Business va functiona sau cat va costa. Va fi, probabil, mai scump decat abonamentul deja lansat pentru utilizatorii individuali.


Blue for Business este in prezent testat cu un numar mic de companii si urmeaza a fi lansat anul viitor.


Noul abonament extinde oferta de subscriptii a companiei si face parte din strategia anuntata de la inceput de Elon Musk - scaderea dependentei de reclame si cresterea ponderii veniturilor din abonamente.


Vezi si