Twitter creste iar limita de caractere
Twitter a anuntat cresterea limitei de caractere. Pentru a „imbunatati experienta de scriere si citire”, reteaua sociala permite acomodarea a pana la 10.000 de caractere intr-o singura postare.
Nu toti utilizatorii vor putea scrie postari de pana la 10.000 de caractere, aceasta fiind introdusa ca un beneficiu pentru Twitter Blue, insa, postarile cu astfel de lungime vor fi vizibile tuturor, indiferent daca platesc sau nu pentru abonamentul respectiv.
Dincolo de cresterea limitei de caractere, o alta noutate este posibilitatea formatarii textului. Abonatii Twitter Blue vor putea sa foloseasca functiile bold si italic.
Cele doua noutati sunt, in mod evident, menite sa faca mai interesant abonamentul Twitter Blue si sa atraga mai multi abonati. Conform unei estimari Sensor Tower, Blue ar fi atras in primele trei luni de existenta 385.000 de abonati pe Android si iOS.
Dupa multi ani in care s-a opus cresterii limitei de caractere, Twitter o modifica deja pentru a doua oara de cand Elon Musk a cumparat compania. Anterior, aceeasi limita de caractere fusese crescuta la 4.000 de caractere, tot strict pentru abonatii Blue.
Pentru utilizatorii obisnuiti, limita de caractere ramane setata la 280 de caractere, asa cum a fost modificata prima si ultima oara in 2017.