"Teambuilding", facut cu bani "de acasa"
"Teambuilding" a devenit filmul romanesc cu cele mai mari incasari din ultimii 30 de ani, depasind recordurile stabilite de alte pelicule autohtone premiate la mari festivaluri si chiar incasarile din anii '90, cand publicul romanesc platea ca sa vada sanii (neatinsi de bisturiu) Loredanei Groza, pe vremea celei de "A doua caderi a Constantinopolului". Bilantul financiar in prima luna de la lansare arata ca "Teambuilding" a strans peste 3 milioane de euro. Avertismentul "Este necesar ca un adult sa fie prezent in momentul achizitionarii biletelor si sa consimta vizionarea" si faptul ca este nerecomandat celor sub 15 ani au contribuit la succesul de casa al filmului.
Ca, de altfel, si abundenta expresiilor "tari", pe care Bromania (Matei Dima, actorul din rolul principal, regizor si producator) si le asuma: "In filme, avem grija ca injuraturile sa nu fie gratuite, ci sa aiba un sens". Si tot el a dezvaluit ca filmul a fost produs cu... bani adusi de acasa: "Investitia in „Teambuilding“ a fost de aproape 800.000 de euro, una destul de mare pentru un film romanesc. Faptul ca a avut un succes atat de mare ne bucura si ne linisteste, daca nu mergea... riscam sa ajungem pe strazi". Poate si de aceea spune Bromania ca "... a fost un proiect foarte solicitant pentru mine, am avut nevoie de un an pentru recuperare!".
Sursa foto: Cancan