"Squid Games" in viata reala
"Squid Game" continua sa faca valuri, de data aceasta in viata reala. Din fericire, nu este vorba de crime sau de sinucideri inspirate din scenariul sau, asa cum s-a intampat dupa debutul serialului-fenomen, ci doar de o noua modalitate de succes prin care Netflix mentine treaz interesul fanilor (si scoate bani seriosi).
Dupa ce a lansat cu succes un al doilea sezon si apoi un reality show bazat pe serie, Netflix a deschis si o experienta pop-up in Los Angeles, unde fanii pot plati pentru a juca jocuri inspirate de show, pot savura gustari coreene si poate chiar cumpara niste costume tematice.
Cei care isi iau bilet devin concurenti intr-o serie de sase jocuri create de Netflix si inspirate de provocarile mortale din show – de la podul de sticla, unde jucatorii trebuie sa-si aduca aminte rapid care placi se lumineaza, la jocul Gganbu, unde trebuie sa furi toate bilele adversarului pentru a castiga. In loc sa mori, totusi, primesti o bratara care vibreaza cand pierzi un joc. Dupa ce un jucator termina jocurile, intrarea generala ofera acces la un Targ de Noapte Coreeana, unde poti cumpara mancare de strada si cocktailuri infuzate cu soju.
Dupa cum era de asteptat, si Samsung este parte din acest business profitabil. Televizoarele Samsung si dispozitivele mobile Galaxy sunt distribuite in jocuri individuale, iar participantii trebuie sa navigheze prin zone experientiale inconjurate de ecrane TV Samsung, inclusiv flagship-ul Neo QLED 8K, 4K si The Frame.
Si cand te gandesti ca, initial, "Squid Game" trebuia sa fie doar o critica dura a capitalismului...
Sursa foto: Los Angeles Times