2023-02-03 09:34:52

Sapunul Cheia - vechi brand romanesc, din nou la cautare

Constiinta colectiva a consumatorului roman a ramas fidela unor branduri, chiar daca ele dateaza de zeci, ori sute de ani. Pe de-o parte pentru ca marketingul a fost persuasiv si bine facut, pe de alta ca el a strabatut perioade in care concurenta pe produs nu era mare.

Un exemplu este sapunul Cheia, care, desi cunoscut in perioada comunista, are mai mult de 100 de ani de viata.

Daca sapunul a fost folosit de soldatii romani in al Doilea Razboi Mondial, in perioada comunista il intalneam promovat umoristic: „Vrei să cucereşti Femeia? Foloseşti săpunul Cheia!”.

Istoria marcii incepe in anul 1886, cand Primaria Galati i-a permis industriasului Lipa Braunstein sa deschida o fabrica de sapun, denumita initial Apollo si, din 1901, Cheia.

Marca a fost preluata in 2010 si dezvoltata, iar in perioada pandemiei vanzarile au cunoscut o crestere remarcabila, noteaza profit.ro.


In prezent, marca include peste 300 de produse.

Vezi si