2024-06-12 13:52:50

Rihanna - un nou look, o noua lovitura in business

Si-a obtinut celebritatea prin muzica, dar de cativa ani s-a remarcat mai ales ca femeie de afaceri si mama. Rihanna, pe care fanii o asteapta cu piese si albume noi, se concentreaza pe brandul de cosmetice de lux pe care il detine, Fenty Beauty, lansat in 2017 si care se bucura de un mare succes, mai ales pentru ca asa cum a promis de la inceput, nuantele tuturor produselor se adreseaza tuturor tipurilor de piele, fiind ceea ce creatoarea sa a definit "cea mai incluziva gama de pe piata". Sa nu uitam, RiRi este chiar imaginea Fenty Beauty, ceea ce a insemnat un plus semnificativ in conturi si i-a adus si un boost exceptional atunci cand a lansat si o linie de lenjerie sexy, in care nu s-a sfiit sa se fotografieze, chiar in timp ce era insarcinata.

Si se pare ca acum, vedeta a dat din nou lovitura, cu o miscare de marketing neasteptata si spectaculoasa: pentru a promova o linie de produse de ingrijire a parului, Rihanna s-a tuns foarte scurt si si-a schimbat culoarea intr-una dintre nuantele noi din paletarul Fenty Beauty. Rihanna a lasat deoparte parul lung, mesele sau perucile si si-a afisat parul natural, carliontat, foarte scurt si in nuante de blond-miere. Imperiul ei se extinde din 13 iunie, cand se lanseaza linia Fenty Hair.


Sursa foto: Profimedia

Vezi si