
Netflix anunta noi ajustari de pret. In sus.
Netflix a incheiat anul trecut cu 301,63 de milioane de utilizatori la nivel global, dupa ce a atras 18,91 milioane de noi abonati in ultimul trimestru.
Cifrele Netflix au fost mult peste asteptarile analistilor, care vedeau o crestere cu putin peste 9 milioane de abonati. Fata de anul trecut, cresterea reprezinta 15,9%.
In ultimul trimestru al anului trecut, compania a avut venituri de 10,2 miliarde de dolari, in crestere cu 16% fata de aceeasi perioada din 2023.
Pe baza acestor rezultate, Netflix anunta o noua scumpire a abonamentelor vandute in Statele Unite, Canada, Argentina si Portugalia.
Versiunea cu reclame va costa 8 dolari pe luna, in loc de 7 dolari pe luna. Abonamentul standard fara reclame va costa 18 dolari pe luna, de la 15,5 dolari pe luna, in vreme ce abonamentul premium se scumpeste de la 23 la 25 de dolari pe luna.
Compania justifica scumpirea prin investitiile pe care le face in continut si nu exclude alte majorari de preturi: „Pe masura ce continuam sa investim in continut si sa oferim mai multa valoare abonatilor nostri, le vom cere ocazional acestora sa plateasca putin mai mult”.
Chiar si cu peste 300 de milioane de abonati, incurajati de performanta ultimului trimestru, executivii companiei considera ca Netflix poate creste si mai mult.