
Netflix a terminat-o cu Harry si Meghan
O veste proasta pentru regalii instrainati Meghan si Harry: Netflix a decis sa puna capat colaborarii cu Ducii de Sussex, punand sub semnul intrebarii viitorul media al celor doi fosti membri ai familiei regale britanice. Miscarea vine la doar trei ani dupa ce platforma de streaming semna cu Ducii de Sussex un contract estimat la 100 de milioane $, in speranta ca notorietatea si povestile lor personale vor atrage masele.
Dupa ce s-au retras oficial din familia regala in 2020, Harry si Meghan au pus bazele Archewell Productions si au anuntat cu fast parteneriatul cu Netflix, angajandu-se sa produca documentare si formate media "cu impact social”. La momentul respectiv, se vorbea despre un nou inceput si despre o directie profesionala complet diferita pentru cuplul devenit simbol al independentei fara de "Firma" si initial, asteptarile pareau confirmate. Lansarea documentarului "Harry & Meghan” a atras un val considerabil de audienta, starnind ecouri puternice atat in media britanica, cat si in cea internationala.
Dar entuziasmul s-a estompat rapid, iar Archewell Productions nu a mai livrat ceea ce se angajase. Mai multe proiecte promise au fost abandonate sau amanate, iar serialul animat "Pearl”, care trebuia sa aduca un suflu nou in continutul pentru copii, a fost anulat inainte de a intra in productie.
Netflix se afla intr-un proces amplu de reevaluare a parteneriatelor sale strategice si le pune punct celor care se dovedesc nerentabile, asa cum este cazul cu acordul dintre platforma si compania de productie condusa de Harry si Meghan.
Desi aceasta despartire este o lovitura serioasa la nivel de imagine, Ducii de Sussex continua sa exploreze alte oportunitati media. Colaborarea lor cu Spotify, in special prin podcastul "Archetypes”, a atras la randul ei atentia, dar si in acest caz exista deja critici privind eficienta si relevanta continutului, iar acest acord ar putea fi si el in pericol. Cuplul ar putea fi nevoit sa se reorienteze spre proiecte mai mici, poate carti, conferinte sau productii independente care sa le redea credibilitatea stirbita.
Sursa foto: YouTube