Meta adauga Reels in Facebook Match
Formatul video vertical pe care Meta il numeste Reels va fi acum promovat in partea de sus a sectiunii dedicate continutului video, Facebook Watch.
Mark Zuckerberg a anuntat mai multe noutati pentru formatul Reels de pe Facebook, incepand cu introducerea acestuia in Facebook Watch, pagina care gazduieste continutul video traditional din cadrul platformei sociale.
La fel ca in newsfeed, filmarile in formatul Reels vor fi afisate in partea de sus a paginii principale din Facebook Watch. Pe viitor, cand va face scroll vertical, utilizatorul va vedea atat filmari traditionale, cat si in format vertical.
Seful Meta spune ca utilizatorii vor avea acum un plus de control asupra continutului pe care-l vad in formatul Reels, prin introducerea butoanelor „Show more” si „Show less”.
Utilizatorii vor putea folosi aceste butoane pentru a indica algoritmului ce fel de filmari vor sa vada mai des sau mai rar. De exemplu, folosirea functiei „Show more” la o filmare cu mancare va creste temporar rankarea acestui tip de filmari, pentru a fi aduse mai frecvent in fata.
Reels va afisa si o serie de tag-uri care vor indica motivul pentru care algoritmul recomanda o anumita filmare. De exemplu, o filmare poate fi recomandata de algoritm daca a fost apreciata de un prieten.
Formatul Reels e foarte popular pe Instagram si contribuie la cresterea platformei, insa, Meta evita sa vorbeasca despre performantele acestuia pe Facebook, spunand doar ca trendul este similar.