2025-02-20 12:29:40

Meghan Markle a comis-o din nou

Ducesa de Sussex face ce face si se afla din nou in mijlocul unei controverse. De data aceasta, Meghan Markle si-a prezentat noua sa marca de lifestyle pe contul de Instagram, anuntand ca va fi un brand axat pe gatit, gradinarit, organizarea de evenimente si, in general, pe promovarea unui stil de viata sanatos si fericit. Lansarea oficiala va fi in acesta primavara. Ea a subliniat ca brandul nu va include produse de imbracaminte. Numele? "As Ever".

Aparent, toate bune si frumoase, numai ca exista un brand american "As Ever", fondat in 2017, lucru usor de aflat pentru oricine. Asemanarea (de fapt, copia la indigo) a denumirii a starnit imediat reactii pe retelele de socializare, unii comentand ca a fost vorba despre "o stangacie" si "o lipsa de informare a echipei lui Meghan", altii, insa, acuzand-o direct de furt intelectual, mai ales ca Markle a tinut sa precizeze ca "As Ever" al ei nu va include produse de imbracaminte (ceea ce inseamna ca avea cunostinta despre existenta brandului care functioneaza de opt ani).

Daca Meghan nu stia sau s-a facut doar ca nu avea cunostinta, nu este clar. Ea sustine acum ca "a securizat" aceasta denumire inca din 2022, pentru ca are o semnificatie aparte pentru ea. Dar ce spune cel al carui brand este uzurpat? Mark Kolski, co-fondatorul marcii "As Ever” din Statele Unite, a explicat ca a aflat despre lansarea noii marci a lui Meghan Markle printr-un prieten, ceea ce l-a determinat sa caute sfaturi juridice. Intr-un interviu, Kolski a spus ca este "surprins si confuz” de aceasta situatie, avand in vedere ca brandul sau a fost activ pe piata timp de cativa ani. Kolski a subliniat ca isi doreste o solutie amiabila, dar este pregatit sa apere interesele companiei sale in fata oricaror conflicte legale ce ar putea aparea. De asemenea, el a aratat ca barndul sau "As Ever” din Statele Unite se bucura de un public fidel care a sprijinit brandul de la inceput, iar acest tip de confuzie ar putea afecta in mod negativ perceptia clientilor si recunoasterea marcii.


Sursa foto: YouTube


Vezi si