2023-05-02 08:23:28

Marea Britanie: companiile au lansat produse dedicate incoronarii

 Cani, farfurii, prosoape pentru ceai, magneti, perne si ursuleti de plus sunt produse de baza pentru ocaziile regale, iar acestea umplu deja ferestrele magazinelor, pentru a marca incoronarea Regelui Charles al III-lea, pe 6 mai.


Dar unii comercianti cu amanuntul spera ca si mai multe produse de nisa vor atrage atentia consumatorilor.


In Windsor, aflat la periferia Londrei, unde se afla resedinta regala Castelul Windsor, Windsor & Eton Brewery a creat o noua bere, Return of the King, preparata la fata locului din ingrediente organice.


Marca de jucarii Matchbox vinde modele la comanda, la scara 1:64, ale calestii de aur, un element fix in incoronarile regale, in timp ce jocul de carti Top Trumps are o noua versiune ”Kings & Queens”.


Altii vand versiuni pentru incoronare ale jocurilor da pachetul, bingo si sarade.


Producatorul de biscuiti McVitie’s are o cutie in editie limitata care aduce un omagiu dragostei pentru natura a lui Charles si a sotiei sale Camilla, precum si hobby-ului monarhului pentru pictura in acuarela, in timp ce numeroase marci si supermarketuri comercializeaza ceaiuri sau vinuri spumante.


Caviar House & Prunier are o cutie in editie limitata impodobita cu Union Jack si cuvintele ”His Majesty's Caviar”, in timp ce Premier Foods are ambalaje de sarbatoare pentru produse, inclusiv granule Bisto si crema Ambrosia.


Supermarketurile au pagini online dedicate pentru produse si decoratiuni pentru petrecerile de incoronare si exista cerere.


John Lewis Partnership, proprietarul lantului de magazine si supermarketuri Waitrose, a declarat saptamana trecuta ca a avut loc o crestere de peste 262% a cautarilor de produse pentru incoronare pe site-ul sau, fata de saptamana precedenta.


Retailerul pe baza de catalog Argos spune ca o anumita piesa se descurca bine printre cumparatori - un decupaj din carton cu imaginea lui Charles.



Vezi si