Japonia: obraznicia costa
In Japonia, reprezentantii unui lant de restaurante au decis sa-i dea o lectie unui adolescent care se amuza intr-unul din localuri, atingand farfuriile altor clienti cu degetul inmuiat in saliva sau introducand in gura recipientele cu sos de soia si s-a filmat facand aceste lucruri. Imaginile, considerate dezgustatoare, au aparut pe retelele de socializare, iar acest lucru a generat pierderi importante retelei de restaurante, deoarece compania Akindo Sushiro Co, care administreaza lantul de restaurante Sushiro, a pierdut imediat foarte multi clienti.
Sushiro a estimat ca pierderile provocate de tanarul care considera ca se distreaza au ajuns la aproximativ 115 milioane de dolari, iar actiunile companiei mama s-au prabusit la bursa.
Si cum tot ce nu e bun se propaga repede, videoclipul a fost distribuit pe scara larga in Japonia si a dus la aparitia termenului "terorism cu sushi”. Imaginile au fost considerate surse de inspiratie pentru alti tineri care au postat videoclipuri similare pe retelele de socializare, spre paguba detinatorilor de restaurante.
Dar Sushiro nu s-a resemnat. Conducerea restaurantului a decis sa-l dea in judecata pe adolescentul responsabil si sa-i ceara despagubiri de 480.000 de dolari. Avocatul paratului a argumentat, in apararea clientului sau, ca tanarul a recunoscut fapta si isi regreta gestul, dar a adaugat ca nu exista nici o dovada a legaturii intre ceea ce a facut si reducerea numarului de clienti ai restaurantului. Japonezii urmaresc acum cu interes etapele procesului.
Sursa foto: PetaPixel