Japonia: "bebelusul posedat", reclama pentru un magazin
In Japonia, un mic magazin de imbracaminte a devenit viral pe internet si loc de pelerinaj pentru amatorii de selfie-uri iesite din comun dupa ce panoul sau publicitar cu un bebelus dragut s-a transformat intr-o atractie horror din cauza caldurii si a luminii solare intense din ultimii doi ani.
Hangai, un magazin de imbracaminte si produse diverse din orasul Nagahama, prefectura Shiga, are acelasi panou de 10 ani - un bebelus adorabil cu o bula care spune "Avem o multime de lucruri bune si ieftine”. Dar culorile s-au sters si s-au scurs din cauza soarelui si a ploilor, iar acum imaginea candva dragalasa pare desprinsa dintr-un film de groaza, ochii si gura copilasului devenind niste inspaimantatoare gauri negre ca smoala.
De ce nu a fost schimbat panoul? Masanao Itaya, proprietarul magazinului de imbracaminte si produse diverse Hangai, a declarat ca a observat deteriorarea panoului magazinului sau in luna august si a intentionat sa il schimbe, temandu-se ca va speria clientii. Dar a observat ceva ciudat. Oameni din intreaga tara veneau la magazinul sau pentru a vedea si fotografia semnul "bebelus posedat”, asa ca a decis ca scoaterea lui ar fi daunatoare pentru afaceri si prefera, deocamdata, sa profite de publicitatea gratuita de pe retelele sociale.
Sursa foto: odditycentral.com