
Influencerii cei mai bogati din publicitate
Poate ii urmarim, poate nu - dar daca noi nu, cu siguranta alte zeci de milioane de oameni o fac, iar sponsorii stiu asta si ofera sume ametitoare pentru ca influencerii cei mai... influenti sa le promoveze sau macar sa le pomeneasca produsele.
Si cand spunem ametitoare, ca sa iti faci o idee, in top 10 al publicitatii facute de persoanele celebre pe Instagram, cea mai prost platita reclama este de 1.76 de milioane $! Justin Bieber e cel "rusinat" de aceasta suma "infima". Canadianul are nu mai putin de 293 de milioane de urmaritori si are colaborari cu multe firme celebre, printre care Vespa si Crocs.
Khloe Kardashian este urmatoarea pe lista, cu 1.88 milioane $ pentru o postare sponsorizata, in timp ce Beyonce ocupa pozitia a opta din acest clasament, ea avand 320 de milioane de urmaritori. Pentru o postare platita, Queen Bey incaseaza in jur de 2 milioane $.
Kim Kardashian este "doar" pe locul sase. Fosta sotie a lui Kanye West, care e si antreprenoare de succes (a creat si detine brandul de lenjerie modelatoare Skims) se multumeste cu 2,1 milioane $ pentru o postare platita.
Desi in topuri nu mai este prezenta cu nimic nou de ceva vreme, Ariana Grande este activa in social media si compenseaza cu cei 381 de milioane de oameni care o urmaresc. Si cum marile branduri nu sunt interesate neaparat de play-listurile din masina, pentru Ariana nu etse o problema sa obtina 2,3 milioane $ pentru o postare publicitara.
Starul filmelor de actiune Dwayne "The Rock" Johnson le depaseste pe aceste dive in aprecierea sponsorilor. Simpaticul actor, el insusi proprietar al marcii de tequila "Teremana", careia ii face reclama sustinuta pe contul sau de Instagram, primeste cate 2,32 milioane $ pentru reclama altor produse.
Si am ajuns la top 3 al influencerilor care isi rotunjesc consistent veniturile din publicitatea pe care o fac pe Instagram. Pe locul trei se afla Selena Gomez. Cantareata este o mare forta in industria muzicala, cu sapte milioane de albume si 22 de milioane de single-uri vandute. A lansat, de asemenea, o linie de imbracaminte si machiaj si o companie de produse. Cum numele Selenei este smilar succesului, e de inteles de ce sponsorii doresc sa isi asocieze brandul cu ea si ii ofera 2.38 milioane de dolari la postare.
Locul al doilea este ocupat de o legenda a fotbalului, argentinianul Lionel Messi. Cu 494 de milioane de urmaritori pe Instagram, Lionel Messi este al doilea cel mai urmarit om de pe pamant si ca atare si al doilea mare incasator de bani din reclama pe contul sau: rotund, 3 milioane pentru o postare.
Eternul rival din fotbalul mondial, Cristiano Ronaldo, i-a "liat "fata lui Leo atat la numarul de urmaritori, cat si la sumele din publicitatea in social media. CR7 conduce clasamentul mondial al influencerilor cu cu 616 milioane de urmaritori si cu 3,2 milioane $ per postare sponsorizata.
Sursa foto: MagicLinks