
Fiul "Regelui" si fiica "Baciului" s-au lansat in afaceri
Afacere in familie. Verisorii Ianis Hagi si Maria Popescu, copiii "Regelui" si ai "Baciului", si-au lansat, la Bucuresti, un brand de ochelari de soare, denumit "Imeyewear”, care se pot deja achizitiona online de catre doritori. Preturile ochelarilor variaza intre 550 si 750 de lei, in functie de model.
A fost eveniment cu staif, prilej si pentru cativa colegi de generatie ai celor doi tati celebri sa-si faca aparitia. Gica Hagi si Gica Popescu nu au lipsit de la lansarea care a avut loc pe Calea Victoriei, in zona Athenee Palace. Alaturi de ei au mai participat si fostele glorii din "Generatia de Aur” Adrian Ilie si Florin Raducioiu.
"E o traditie de familie. Am creat i’m eyewear pentru ca ne doream ceva care sa ne reprezinte – un design curat, o identitate puternica si un aspect cool. Scopul nostru este sa oferim modele care sa para naturale, dar elegante. Concepute pentru a se potrivi oricui si oricarui stil, ramele noastre sunt create pentru a deveni parte din look-ul tau de zi cu zi. De la modele de baza pentru fiecare zi la rame care fac diferenta. Acesta este un proiect construit din instinct, nopti tarzii si multe discutii. Ne pasa de fiecare detaliu si de fiecare persoana care poarta o pereche. Multumim ca te-ai alaturat echipei noastre. — Maria & Ianis", este mesajul celor doi proaspeti antreprenori, postat pe site-ul brandului.
Pentru Ianis, deocamdata, aceasta ar fi, oficial, singura sursa de venit, pentru ca Glasgow Rangers nu i-a mai prelungit contractul marcat de multe momente neplacute. Bineinteles ca jurnalistii prezenti la lansarea brandului de ochelari l-au chestionat si despre urmatorul pas in cariera de fotbalist. "Sunt jucator liber de contract, este normal sa primim telefoane. Puteti sa intrebati mai direct pe impresari. (...) Stiu ce vreau de la viata si astept. Imi doresc sa progresez, sa joc la cel mai inalt nivel”, a raspuns Ianis.
Sursa foto: GSP