2025-03-28 11:44:46

FC Barcelona, cu Taylor Swift in piept

El Clasico este evenimentul fotbalistic asteptat timp de un an in Spania. Este vorba despre duelul orgoliilor intre FC Barcelona si Real Madrid, care anul acesta este programat pe 11 mai. Dar pregatirile sunt in toi - si nu este vorba despre cele sportive, ci de marketing, evenimentul fiind unul care atrage multa publicitate si pentru care echipa catalana are, de cativa ani, o traditie pe cat de simpatica, pe atat de profitabila.

FC Barcelona a stabilit un parteneriat cu platforma Spotify si sponsorul sportiv Nike si in fiecare an, inainte de El Clasico, scoate pe piata o serie limitata de tricouri ale echipei imprimate cu imaginea unor staruri mondiale din muzica, precum si cu semnatura acestora. Tricourile se vand ca painea calda, cu precomenzi online si cu preturi piperate. Pentru meciul cu Real Madrid din acest sezon, de pe teren propriu, cei de la Barcelona si Spotify au optat pentru varianta Taylor Swift, una dintre cele mai populare artiste de la ora actuala, dupa ce au mai avut de ales intre Ed Sheeran si Travis Scott.

Alegerea este interesanta si pentru ca Taylor Swift a intrat in mod voluntar intr-un con de umbra, dupa ce a trait socul vietii ei la finala Super Bowl, disputata intre echipa iubitului ei - Kansas City Chiefs - si Philadelphia Eagles, in prezenta presedintelui Donald Trump si a apropiatilor sai. Nu numai ca favoritii artistei au mancat bataie fara drept de apel (scor final, 40-22), dar Taylor a fost huiduita de fanii Eagles atunci cand camerele au aratat-o pentru cateva secunde in tribune, unde ii incuraja pe cei de la Kansas City Chiefs. Cantareata si Travis Kelce, care erau urmariti permanent de paparazzi si prezentati in mod obsesiv de toate publicatiile zilnic, au facut un pas inapoi si sunt intr-o "cura de detoxifiere" din februarie.

FC Barcelona a mai purtat logo-urile lui Drake, Karol G, Rosalia, Coldplay si Rolling Stones la precedentele El Clasico.


Sursa foto: Football Transfers

Vezi si