
Facebook creste durata filmelor verticale
Facebook poate gazdui acum filmari verticale mai lungi, dar inca nu la fel de lungi precum cele de pe TikTok.
Utilizatorii pot posta acum filmari verticale mai lungi pe Facebook, dupa ce limita de timp a fost crescuta de la 60 la 90 de secunde.
Facebook calca in acest caz pe urmele Instagram, ambele platforme fiind detinute de Meta, dupa ce Instagram a ridicat pragul de timp la 90 de secunde in luna iulie a anului trecut.
Cunoscut la inceput drept „short-form video”, acest format s-a marit in ultimii ani, pentru a putea face loc reclamelor pe care, de regula, platformele sociale se bazeaza pentru monetizare.
TikTok, care a stabilit trendurile acestui format video in ultimii ani si a inceput tot cu clipuri scurse, a ajuns acum sa gazduiasca filmari de pana la 10 minute.
Meta a promovat in ultimii ani brandul Reels, care desemneaza formatul video vertical atat de pe Instagram, cat si de pe Facebook.
Compania americana continua competitia cu TikTok care e suspectata ca ar trimite datele utilizatorilor regimului comunist de la Beijing.