2024-10-07 07:02:48

Dupa Reels, Facebook pregateste doua noi facilitati pentru a atrage tinerii

Facebook, una dintre primele retele sociale, a devenit cunoscuta ca platforma parintilor si bunicilor, in timp ce tinerii adulti folosesc aplicatii foto si video precum Instagram si TikTok. Dar Meta, compania care detine Facebook, isi propune sa schimbe asta, cu noi functii pentru comunitate si video, transmite Reuters.

 In timp ce Facebook a fost initial centrata pe a ajuta utilizatorii sa ramana in contact cu familia si prietenii, viitorul consta in a-i ajuta pe oameni sa-si extinda retelele si sa faca noi conexiuni, ceea ce se potriveste cu modul in care generatiile mai tinere folosesc serviciul, a declarat Tom Alison, seful Facebook la Meta.


”Vedem tineri adulti apeland la Facebook atunci cand fac o tranzitie in viata. Cand se muta intr-un oras nou, folosesc Marketplace pentru a-si mobila apartamentele. Cand devin parinti, se alatura unor grupuri de parinti”, a spus Alison in timpul un interviu acordat la Austin, Texas, inaintea unui eveniment de vineri cu creatorii de continut.

 In timpul evenimentului, Facebook a anuntat doua noi file numite Local si Explore, care sunt testate in prezent in anumite orase si piete si care agregheaza continut de pe intreaga platforma.


Fila Local arata utilizatorilor evenimentele din apropiere, grupurile comunitatii si articole locale de vanzare, iar fila Explore recomanda continut in functie de interesele unui utilizator.


O concentrare sporita pe adultii tineri va fi cheia pentru atragerea de noi utilizatori, deoarece Facebook se confrunta cu o concurenta vasta pentru atentia lor.


Aplicatia pentru video de scurta durata TikTok are 150 de milioane de utilizatori in SUA si este extrem de populara in randul generatiei Z, ceea ce a determinat Meta sa introduca produsul sau similar numit Reels, in 2021.


Tinerii adulti de pe Facebook petrec 60% din timp urmarind videoclipuri si mai mult de jumatate urmaresc Reels zilnic.


Compania a spus ca va lansa si o fila video actualizata in saptamanile urmatoare, care colecteaza videoclipuri scurte, live si mai lungi intr-un singur loc.


Functia de intalniri a Facebook, lansata in 2019 si care permite utilizatorilor sa rasfoiasca profilurile sugerate, a inregistrat o crestere de 24% de la an la an a conversatiilor incepute in randul tinerilor adulti din SUA si Canada, a spus compania.


La evenimentul pop-up din Austin, o mica brosura a rezumat pozitionarea platformei pentru viitor: ”Nu este Facebookul a mamei tale”, se spunea in titlu.

Vezi si