
Donald Trump face iar pe agentul de marketing la Casa Alba
Spirit tribal, marketing (din nou) la Casa Alba pentru o afacere privata si convingerea ca "nepotism" nu este un cuvant care sa-l afecteze - acestea au fost cele mai blande comentarii ale criticilor, dupa ce presedintele SUA Donald Trump si-a facut timp sa-i promoveze in persoana businessul celei mai mari nepoate, pe care a dus-o cu elicopterul prezidential la un eveniment de golf.
Kai Trump, in varsta de 18 ani, este copilul cel mai mare al lui Donald Trump Jr si a lansat o noua linie de haine si accesorii, cu un logo care se joaca cu initialele numelui ei, avand un K si un T care se intersecteaza. Adolescenta a venit la Casa Alba si a plecat cu bunicul la Bethpage Black din Farmingdale, New York, pentru a participa la Ryder Cup 2025.
Kai a purtat o varianta alba, creata special, a hanoracului unisex din colectia ei de haine, pe care era imprimat logoul in negru si rosu, cand a iesit din Casa Alba catre Marine One, iar Donald Trump tinea in mana o sapca alba din colectie, in timp ce facea poze si vorbea cu presa pe peluza sudica.
Pe site-ul oficial al produselor, pe care Kai l-a lansat pe 25 septembrie, sunt disponibile trei pulovere pentru femei, in albastru marin, alb si negru, cu culori contrastante pentru logo, dar niciunul nu are rosu. Puloverele au semnatura ei brodata pe manseta si numele „Kai” pe spatele gulerului. Exista si trei pulovere unisex in aceleasi culori. Toate se vand cu 130 de dolari, dar nu exista informatii despre locul unde sunt fabricate. Sa fie made in China?
Sursa foto: Hello Magazine