Conditii mai simple de monetizare pentru creatorii de continut YouTube
YouTube anunta modificarea conditiilor de eligibilitate pentru YouTube Partner Program, care permite monetizarea creatiilor prin afisarea reclamelor vandute de companie.
Pentru admiterea in program, canalele de YouTube au acum nevoie de numai 500 de abonati, ceea ce reprezinta o injumatatire a acestui prag.
Pe de alta parte, al doilea criteriu, cel de performanta, a fost scazut cu 25%. In loc de 4.000 de ore de vizionare, un canal va fi primit in programul de monetizare dupa ce va ajunge le 3.000 de ore de vizionare in decursul unei luni.
Noile conditii urmeaza sa fie implementate treptat. Primele tari in care acestea vor deveni active vor fi Statele Unite, Regatul Unit, Canada, Taiwan si Coreea de Sud.
Relaxarea conditiilor de acceptare in cadrul YouTube Partner Program va duce la cresterea numarului de canale care vor afisa reclame si care, astfel, vor genera bani pentru ele si pentru YouTube.
In urma cu mai multi ani, YouTube decidea sa impuna conditii mai stricte pentru monetizare, dupa o serie de scandaluri cu clipuri care promovau ura si extremismul, in care apareau reclamele unora dintre marile branduri.