2024-09-24 22:02:55

Coldplay, pe tricourile FC Barcelona

este deja traditionala colaborarea dintre clubul spaniol de fotbal FC Barcelona si Spotify, care se materializeaza in echipamente care aduc un omagiu artistilor apreciati pe platforma. FC Barcelona va purta logoul Coldplay la 27 octombrie, in timpul El Clasico cu Real Madrid, ca parte a colaborarii cu Spotify.

In octombrie 2022, Drake a fost primul artist care a fost onorat in acest fel, dupa ce Barca a semnat parteneriatul cu gigantul suedez din industria muzicala. Cantaretii Rosalia si Karol G au avut de asemenea dreptul la logoul lor pe tricoul blau grana in martie 2023 si, respectiv, aprilie 2024. Rolling Sones si-au avut logo-ul afisat in 2023.

Era doar o chestiune de timp pana ce trupa Coldplay sa se "vada" pe echipamentul echipei catalane. Piesa "Viva la vida” (lansata in 2008) a devenit un talisman pentru echipa in perioada in care Pep Guardiola era antrenor si dupa fiecare victorie, Lionel Messi si coechipierii sarbatoreau cu "Viva la vida". Trupa a sustinut patru concerte in oras in mai 2023 si a participat, de asemenea, la o sesiune de antrenament cu echipa, condusa atunci de Xavi.


Sursa foto: Footyheadlines.com

Vezi si