Cizmele western se vand mai bine dupa ce Beyonce a lansat albumul Cowboy Carter
Cizmele western se vand cu peste 20% mai mult, la o saptamana dupa lansarea albumului ”Cowboy Carter” al superstarului muzicii, potrivit companiei de comportament de consum Circana, transmite CNBC.
”Cowboy Carter”, care a aparut la sfarsitul lunii trecute, a marcat incursiunea cantaretei in genul country.
Chiar inainte de lansarea albumului complet, Circana a raportat cresteri notabile ale vanzarilor de pentru acest stil de incaltaminte, dupa lansarea single-urilor ”Texas Hold’Em” si ”16 Carriages”.
Cel mai recent proiect al castigatoarei de 32 de ori a premiilor Grammy se adauga la o atmosfera de sprijin cultural pentru stilurile inspirate de diligenta.
Louis Vuitton a dezvaluit o linie western in timpul Saptamanii Modei de la Paris, la inceputul acestui an, prezentand de la palarii de cowboy la cravate bolo.
Acest aspect a atras atentia si in cadrul turneului Eras, in curs de desfasurare, deoarece unii participanti aleg sa adopte stilul zilelor pre-pop ale lui Taylor Swift ca cantareata country.
Retailerii si adeptii din industrie au luat deja nota de tendinta. Albumul de top al lui Beyoncé poate oferi o crestere a vanzarilor si poate ajuta la atragerea femeilor la Boot Barn, a spus analistul Williams Sam Poser.