Call of Duty, editia urmatoare, pe serviciu de abonament (surse)
Microsoft intentioneaza sa lanseze urmatoarea editie a jocului video ”Call of Duty” prin serviciul sau de abonament, fata de cum proceda pana acum, cand il vindea doar independent, a declarat o sursa citata de Reuters.
Decizia ar urma sa fie anuntata la prezentarea anuala pentru Xbox a companiei, programata pentru 9 iunie, a spus persoana, sub rezerva anonimatului, deoarece planurile sunt private, noteaza news.ro.
Microsoft nu a raspuns imediat la o solicitare de comentarii a Reuters.
Wall Street Journal a relatat pentru prima data stirea, vineri.
Microsoft a achizitionat ”Call of Duty” prin cumpararea Activision Blizzard intr-o tranzactie de 69 de miliarde de dolari, incheiata la sfarsitul anului trecut.
Jocul video cu impuscaturi este printre cele mai de succes jocuri video de divertisment si a generat venituri de peste 30 de miliarde de dolari de la lansarea initiala.
Activision a lansat de mult timp noi editii ale jocului, la preturi anuale de aproximativ 70 USD, fiecare in ultimii ani.
Dezvoltarea vine la doar cateva zile dupa ce presedintele Xbox, Sarah Bond, a declarat intr-o conferinta ca Microsoft intentioneaza sa lanseze toate jocurile Xbox first-party pe Game Pass in ziua lansarii lor.
Microsoft gestioneaza un serviciu de abonament numit Game Pass, care ofera acces la jocuri de la Xbox si alti dezvoltatori, contra cost.
Compania cu sediul in Redmond, Washington, a incercat in ultimii ani sa dezvolte in mod agresiv serviciile de abonament la jocuri in stil Netflix, ca parte a eforturilor sale de a sparge dominatia consolelor PlayStation facute de rivalul japonez Sony Corp.
Microsoft a declarat in februarie ca Game Pass avea 34 de milioane de abonati, in crestere fata de cele 25 de milioane raportate in 2022.
Analistii au spus ca lansarea ”Call of Duty” – o franciza cu o baza mare si loiala de fani – ar ajuta sa atraga mai multi oameni catre Game Pass, dar ar putea afecta vanzarile generale generate de titlu.
”Call of Duty: Modern Warfare III”, lansat in noiembrie 2023, este al doilea cel mai bine vandut joc din acest an. Acesta este urmat de ”Helldivers II” al Sony, conform firmei de urmarire a sectorulu ide profil Circana.