
"Cainii" au televiziune!
Avem o noua televiziune in Romania, dar una cu totul inedita. Clubul Dinamo Bucuresti a lansat un post de televiziune propriu, "48TV”, un pas important in intarirea relatiei cu suporterii sai. Romeo Banica, directorul de marketing al clubului, a anuntat ca postul si-a inceput oficial emisia ieri, pe 15 martie. "Colegii mei au pregatit deja materiale pe care le vom difuza, vor fi podcasturi, interviuri, emisiuni. E un continut la care doar noi avem acces si vrem sa-l aducem in prim-plan”, a sustinut directorul de marketing, la Radio Dinamo (in caz ca nu stiai, clubul are si post de radio).
Denumirea "48TV” face referire la anul infiintarii clubului, 1948, si la numele societatii care administreaza echipa, SC Dinamo 1948 SA. Totusi, fanii au reactionat rapid, intrebandu-se de ce nu se numeste "Dinamo TV”. Dar planul de business este cu bataie mai lunga: "Numele e ales asa pentru ca a fost dorinta noastra de a activa acest brand, il folosim si in alte cazuri. Vrem sa cream un brand al lui Dinamo cu 1948 sau 48, sa fie si o linie merchandising fara o trimitere evidenta spre Dinamo, fara logo, care sa poata fi purtata pe strada”, a precizat Banica.
Pe langa strategia de marketing mentionata de oficialii clubului, exista si un motiv juridic pentru alegerea numelui "48TV”. Dinamo se afla intr-un conflict de identitate cu Asociatia Clubul Sportiv Fotbal Club Dinamo Bucuresti (ACS FC Dinamo), cunoscuta ca "Dinamo Badea”.
De altfel, in 2023, conducerea SC Dinamo 1948 SA, reprezentata de Andrei Nicolescu, a incercat sa obtina dreptul de utilizare a marcii „Dinamo TV”, insa cererea a fost respinsa de OSIM dupa ce ACS FC Dinamo a formulat opozitie. Dupa respingerea cererii, Nicolescu a depus o contestatie, insa in octombrie 2024, cererea a fost suspendata.
Sursa foto: Dreamstime