
Aqua Carpatica, brandul creat de Jean Valvis, continuă să se extindă la nivel global!
Aqua Carpatica, cea mai bine vândută apă minerală din România ajunge și în America de Sud, după asocierea cu Federația Peruană de Tenis.
Compania a devenit partener oficial al Federației Peruane de Tenis, iar momentul ales nu putea fi mai inspirat: echipa națională a Peru a obținut o victorie istorică în Cupa Davis, la Lima.
Sud-americanii au făcut istorie în Cupa Davis după ce au învins Portugalia cu 3 - 1.
Aqua Carpatica nu doar că s-a afișat pe scena tenisului mondial, dar a fost și apa oficială a competiției.
Anul acesta, la doar 14 ani de la lansare, Aqua Carpatica a fost desemnată „cel mai puternic brand românesc” în clasamentul BrandRO și este, în același timp, cea mai vândută apă plată din România. În prezent, compania este prezentă în peste 20 de țări și continuă să cucerească noi piețe.
Extinderea internațională acoperă acum peste 20 de țări, iar 2025 a marcat intrarea pe piața peruană, unde AQUA Carpatica este deja preferată de restaurante de top care premiază calitatea, precum Mérito (locul 26 în The World’s 50 Best Restaurants 2025) și Osaka Cocina Nikkei.