
Apple prezinta scuze pentru reclama la noile iPad-uri
Apple si-a cerut scuze pentru reclama „insensibila” prin care si-a promovat noile tablete, dupa ce a atras critici din partea multor actori si artisti.
Dupa ce si-a prezentat cele doua noi serii de iPad Pro si iPad Air, Apple a inceput sa deruleze si o noua reclama prin care le promoveaza.
In reclama care incerca sa arate cate lucruri stie sa faca tabletele companiei si cate tipuri de continut poate reda, o serie intreaga de obiecte (inclusiv mai multe instrumente muzicale, o tabla cu ecuatii matematice si un vechi aparat de jocuri) sunt distruse de o presa.
Artistii au vazut, insa, in aceasta zdrobirea spiritului uman prin tehnologie si inteligenta artificiala. Aflat printre cei dezgustati de reclama, actorul britanic Hugh Grant a caracterizat-o drept „distrugerea experientei umane”.
Seful companiei, Tim Cook, care a postat reclama pe X dupa lansarea noilor iPad-uri, a primit direct o multime de mesaje critice de la diverse personalitati si nu numai.
Ca urmare, Apple a emis o scuza oficiala legata de noua reclama, despre care afirma ca „a ratat tinta”. Compania spune ca, in fapt, creativitatea este foarte importanta pentru Apple, ale carei produse ajuta persoanele creative sa se exprime.