
A fost ales logo-ul statiunii Mamaia
Logo-ul statiunii Mamaia a fost ales in urma unui concurs, a anuntat Primaria Constanta, iar presedintele OMD Mamaia Constanta, George Mandila, a afirmat ca autorul propunerii castigatoare va rafina aceasta varianta, va asocia un slogan si va crea manualul de identitate vizuala.
Primaria Constanta a anuntat ca acest concurs pentru logo-ul statiunii Mamaia a fost castigat de Andrei Pasa.
“Impact, originalitate, exprimarea brandului si portabilitate. Sunt cele patru ingrediente care i-au adus finalistului Andrei Pasa onoarea de a castiga concursul pentru logo-ul statiunii Mamaia. Propunerea lui de logo a avut scorul cel mai mare, in urma votului juriului acordat celor 3 propuneri finaliste. Dupa o competitie stransa, statiunea Mamaia va avea in curand o noua identitate vizuala”, a precizat Primaria Constanta.
Castigatorul a declarat ca acest concurs a fost o platforma de expunere a talentului in domeniul designului grafic.
“Am primit cu entuziasm vestea cea mare - conceptul meu va fi parte din identitatea celei mai cunoscute statiuni din Romania! Acest concurs a devenit o ocazie unica, fiind o platforma de expunere a talentului in domeniul designului grafic. Sunt mandru sa pot pune umarul creativ la construirea unei povesti de succes in turismul romanesc”, a declarat Andrei Pasa.
Mihai Coliban, Director de Creatie si Design la Hey Punk! (UK), aflat in juriul acestei competitii, a afirmat ca autorul logo-ului castigatori a reusit sa suprinda esenta statiunii Mamaia.
“Am ales, impreuna cu oamenii din juriu, o identitate care zice foarte bine ce e Mamaia de acum si ce va fi niste decenii de acum incolo. Mereu juna dar si cu riduri demne, cu o poveste la fiecare colt de terasa, cu multe fuste dar cu pantofi de lux, cu glume porcoase, dar zise cu-n Cartarescu in poseta. Ca o iubesti de mori sau o urasti cu pasiune, nu te lasa indiferent. Mamaia nu e St. Tropez, nici Cannes, nici Ibiza. E un loc cu suflet, cu zvac, cu multe straturi si nuante, unde fiecare, ca vine cu iubita, gasca sau familionul, gaseste un coltisor doar pentru el. Designerul castigator nu a putut acoperi tot ce e Mamaia intr-un logo, dar i-a prins bine esenta: un loc cu pofta de viata si o puzderie de culori, cu intriga si multe batai de inima pe minut” a declarat Mihai Coliban.
La randul sau, presedintele Organizatiei de Management al Destinatiei Mamaia Constanta, George Mandila, a afirmat ca autorul propunerii castigatoare va asocia un slogan si va crea manualul de identitate vizuala.
“Incepem sezonul cu o imagine fresh, colorata, care reprezinta spiritul avangardist al statiunii, explozia de tinerete si de distractie. Nu intamplator, suntem polul distractiei de pe litoralul romanesc! In zilele urmatoare, in urma ultimului feedback autorul propunerii castigatoare va rafina in detaliu aceasta varianta, va asocia un slogan si va crea manualul de identitate vizuala, unde vor fi incluse foarte multe variante si declinari. Intr-o viitoare comunicare publica vom prezenta intregul manual, varianta finisata a logo-ului si sloganul”, a precizat George Mandila.
OMD Mamaia Constanta a organizat concursul pentru a stabili o noua identitate vizuala acestei statiuni.